یک هدف بزرگ

ساخت وبلاگ

رزمایش ۱۲ هزار نفری الی بیت المقدس در استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حبیب الله توکلی فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) سپاه لرستان در صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس در خرم آباد ، گفت: عملیات اصلی رزمایش الی بیت المقدس در سراسر استان با رمز «یا محمد رسول الله» از سوی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان برگزار می شود.

وی افزود: پاه لرستان با به کارگیری ۵۱ گردان بیت المقدس از برادران و سه گردان کوثر خواهران به صورت همزمان در سراسر استان اقدام به برگزاری رزمایش کرده است.

توکلی با بیان اینکه رزمایش از روز گذشته آغاز و تا پایان امروز ادامه دارد، عنوان کرد: فراخوانی استقرار در اردوگاه ها، آموزش پدافند غیرعامل و امداد و نجات و تشکیل حلقه های صالحین و نشست های بصیرتی و بعدازظهر روز گذشته برنامه تاکتیکی، امنیتی و دفاعی و شب گذشته راهپیمایی تاکتیکی و برنامه های فرهنگی را تمرین کردند.

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) سپاه لرستان ادامه داد: با توجه به تهدیدات فرامنطقه ای و گروه های تروریستی و مقابله با ناآرامی های داخلی و حوادث غیرمترقبه برای هر شهرستان متناسب با تهدیدات پیش رو در سه حوزه دفاعی، امنیتی و امداد و نجات اقدامات و تمرینات تاکتیکی پیش بینی شده است.

سردار توکلی با بیان اینکه در این رزمایش خود را برای سه نبرد در سه مرحله آماده کرده ایم، تصریح کرد: فرض را بر بمباران شهرها و مناطق حساس، تصرف ورودی شهرها، اقدامات خرابکارانه و تروریستی و ناامنی و اغتشاش سراسری توسط دشمن گرفته ایم و برای مقابله با این تهدیدها، طرح تهیه کرده ایم.

وی افزود: خروجی ها، ورودی ها، مراکز حساس مانند صداوسیما، استانداری، بیت امام جمعه، فرمانداری، فرودگاه، مخابرات، منابع آب و گاز کنترل و حتی فراتر از این تهدیدات امداد و نجات در این رزمایش تمرین می شود.

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) سپاه لرستان با اشاره به اینکه ۱۲ هزار نفر امروز در قالب گردان های بیت المقدس در شهرستان های استان رزمایش را اجرا خواهند کرد، یادآور شد: از این جمعیت ۲۹ گردان تمرین دفاعی، ۲۰ گردان تمرینات امنیتی دفاع از مراکز حساس و پنج گردان امداد و نجات را تمرین خواهند کرد.

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 113 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:27

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: پیوند بسیجیان و ولایت ناگسستنی است.

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سیداحمد میرعمادی صبح جمعه در صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس شهرستان خرم آباد اظهار داشت: زمانی که آخرین سفیر الهی پیامبر اسلام(ص) به رسالت مبعوث شد خداوند متعال شخصیتی مانند علی(ع) را به عنوان یار و وزیر و جانشین او قرار داد تا در مبارزه با ظلم و ستم کمک حال او باشد و این سنت الهی در تاریخ ادامه پیدا کرد.

پیوند بسیجیان و ولایت ناگسستنی است

وی با بیان اینکه پس از هزار و ۵۰۰ سال از شروع اسلام، امام بزرگوار ما نهضت خوبی را آغاز کرد، عنوان کرد: این نهضت احیاگر اسلام ناب و نهضتی بود که مبارزه با رژیم دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه بسیجیان یاوران امام(ره) بودند، ادامه داد: پس از رحلت امام(ره) بسیجیان عزیز ما یاور رهبری شدند و با مقام معظم رهبری پیمان بستند و تا آخر پای ولایت ایستادند.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: خدا را شاکریم رهبری آگاه، بصیر و دشمن شناس، باصلابت در برابر دشمن و ناملایمات داخلی می ایستد و اعلام می کند که من هرگز خسته نمی شوم.

وی با بیان اینکه امروز گردان های بیت المقدس در این استان اعلام می کنند رهبرا ما خسته نمی شویم، افزود: پیام این رزمایش این است که پیوند بسیجیان و ولایت ناگسستنی است.

خطر نفوذ و تحریف اندیشه های امام(ره)

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دو خطر نفوذ و تحریف همیشه در بین پیامبران الهی بوده است، خاطرنشان کرد: در زمان حضرت موسی(ع) خطر نفوذ سامری و در زمان حضرت عیسی(ع) مسئله تحریف بود به گونه ای که اکنون در مسیحیت دین از سیاست جداست.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه در قیام پیامبر اسلام(ص) هم خطر نفوذ و تحریف وجود داشت، یادآور شد: خانه نشینی ولایت نتیجه خطر نفوذ افراد فرصت طلب در آن زمان بود و تحریف به گونه ای بود که مردم تا سالیان سال در نوشتن حدیث پیامبر(ص) محروم بودند.

وی با بیان اینکه در این رزمایش گردان های بیت المقدس توان عقیدتی و رزمی خود را به نمایش گذاشتند، عنوان کرد: این گردان های رزمی صالحین هستند که از نظر فکر و عقیده و هم دفاع در آمادگی کامل به سر می برند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز دو خطر نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و تحریف اندیشه های امام(ره) ما را تهدید می کند، ادامه داد: تحریف اندیشه های امام(ره) چیزی است که در ۱۴ خرداد امسال در مورد آن تذکر داده شد.

آیت الله میرعمادی بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه و آمادگی بسیجیان را تنها راه دفع دو خطر تحریف و نفوذ دانست و تصریح کرد: بسیجیان ما ایمان خالصانه دارند و عملشان بر اساس تکلیف است و هیچ گونه مسائل مادی و پست و مقام و اندیشه های غربی و مادی در جانش وجود ندارد.

معیار رفتار بسیجیان ولایت مدارانه است

وی با بیان اینکه بسیجیان ما هرجا به دشمن دسترسی پیدا کنند به او غلبه پیدا می کنند، افزود: معیار رفتار بسیجیان ولایت مدارانه است و آنچه ولایت ترسیم می کند برای آنها حجت است و بر اساس آن عمل می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه پیاده کردن آیات قرآن در عمل برای بسیجی مهم است، خاطرنشان کرد: اطاعت از خدا و رسول خدا و ولایت، حفظ قدرت و وحدت و امنیت و آرامش در جامعه و حفظ صبر و ایستادگی و استقامت در راه خدا معیار عمل است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه ثابت قدم باشید و یکدیگر را به صبر و استقامت و انسجام و وحدت دعوت کنید، یادآور شد: از خدا بترسید و بدانید پیروزی از آن شماست چراکه شما در همه صحنه ها پیروز بوده و حماسه آفریدید، در یوم الله ۲۲ امسال با شکوه و عظمت حماسه آفریدید و در هفت اسفند نیز حماسه می آفرینید چراکه بسیحیان ما حماسه آفرینان جاودانه هستند.

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 136 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:27

آیت الله حسینی همدانی گفت: یکی از اهداف دشمن علی ایران توقف توسعه و رشد علمی در کشور است و به جهت جلوگیری از تحقق اهداف دشمن باید بصیر بود و در مسیر انتخابات نیز بصیرت لازم را در دستور کار داشت.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج ظلم اقتصادی را از مهمترین ظلم ها دانست و اظهار داشت: این ظلم موجب ترویج تجمل گرایی می شود و اگر زیاده خوهی در دل کسی بیفتد موجب نابودی وی می شود.

وی ضمن اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: با توجه به زندگی کوتاه این بانوی بزرگوار، ولی الگویی برای بشریت شد و توصیه می شود به خطبه های آن حضرت دقت نظر بیشتری شود.

امام جمعه کرج خاطر نشان کرد: همسرداری، رعایت مسائل سیاسی، تربیت صحیح فرزندان، مشی سیاسی و موضع گیری ها، روش علمی و بیان احکام او الگوست و تمام ابعاد زندگی  ایشان نمونه ای برای تمام زنان و مردان است.

وی با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز به موضوع مهم شورای نگهبان اشاره داشتند چنین عنوان کرد: کسانی که به شورای نگهبان حمله می کنند از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی دور شده اند و نمایندگانی که به جای اعلام برائت از آنان حمایت می کنند بدین معناست که نفوذ در حال انجام است.

آیت الله حسینی همدانی انتخابات پیش رو را مسئله ای مهم و حساس دانست و گفت:با توجه به اینکه کاندیداها صلاحیتشان تایید شده است ولی باید در انتخابات آن ها دقت کافی داشت و فرد اصلح را وارد مجلس نمود.

وی گفت: یکی از اهداف دشمن علیه ایران توقف توسعه و رشد علمی در کشور است و به جهت جلوگیری از تحقق اهداف دشمن باید بصیر بود و در مسیر انتخابات نیز بصیرت لازم را در دستور کار داشت.

امام جمعه کرج با بیان این مطلب که بنده همچون مقام معظم رهبری از گفتن حقیقت خسته نمی شوم چنین عنوان کرد: ملت ایران با حضور حداکثری پای صندوق های رای جواب قاطعی به افکار و اقدامات دشمن نمایند چراکه این مشارکت به جهت تعیین و تکلیف آرمان های انقلاب و نظام است.

وی گفت: شهرداری و سازمان زیباسازی کرج اقدامات خوبی در جهت فراهم نمودن فضای تبلیغاتی کاندیداها انجام داده اند و آن ها نیز باید از این فضا به بهترین نحو استفاده کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد نیز تاکید دارند گفت: بنا به فرمایشات رهبری با وجود مبحث انتخابات در کشور، مباحثی همچون اشتغال جوانان، بیکاری، اقتصاد و تورم نباید از موضوعات مغفول مانده نمایندگان شود.
 
وی تصریح کرد: تناقض هایی که در بخش رکود و یا خارج شدن از آن توسط دولت مطرح شده است موجب سردرگمی جامعه می شود.

امام جمعه کرج از اول اسفند به عنوان روز روحانیت و دفاع مقدس یاد کرد و گفت: این روز به دلیل شهادت حجت الاسلام و المسلمین فضل الله محلاتی به این عنوان نامگذاری شده است و جامعه روحانیت 3 هزار و 417شهید را در جنگ هشت ساله دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 194 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:27

جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب بسیجی سراسر کشور روز گذشته در سالن 5 تیر سازمان بسیچ مستضعفین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب بسیجی سراسر کشور روز گذشته در سالن 5 تیر سازمان بسیچ مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم که باهمکاری سازمان ورزش بسیج، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه برگزار گردید طلاب بسیجی پس از برگزاری مسابقات در سطح استان ها حائز رتبه های برتر شدند.

بر اساس این گزارش، مسابقات ورزشی در رشته های شناکرال سینه، شنا کرال پشت، شنا قورباغه، دومیدانی 200 متر، دو میدانی 1500 متر، تنیس روی میز انفرادی، تیراندازی با تفنگ و تیراندازی با تپانچه بود که استان زنجان در بین استان های شرکت کننده بیشترین افتخارات را کسب نمود.

خبرنگار افتخاری: علیدوستی

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 129 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:17

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 135 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:11

مراسم اربعین سه شهید مدافع حرم اهل بیت علیه السلام (شهیدان مرتضی کریمی، علیرضا مرادی و حسین امیدواری)امروز در حسینیه سیالشهدا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم اربعین سه شهید مدافع حرم اهل بیت علیه السلام (شهیدان مرتضی کریمی، علیرضا مرادی و حسین امیدواری) امروز جمعه 30 بهمن 94 از ساعت 14:30 الی 16:30 در حسینیه سیدالشهدا (ع)، بزرگراه سعیدی، شهرک ولی عصر (عج)، میدان شهید رجائی، انتهای خیابان سجادی جنوبی، خیابان عمرانی برگزار می شود.

سخنران: حجت الاسلام تویسرکانی از نمایندگی مقام معظم رهبری در بسیج

مداحان: آقایان حاج میثم مطیعی، حاج جواد حیدری و حاج امیر عباسی

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 138 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:08

امام جمعه شهربابک تخریب شورای نگهبان را هم‌زبانی با دشمن دانست و گفت: تخریب شورای نگهبان یعنی تخریب انتخابات و تخریب چهار سال قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: با توسل به حضرت زهرا (س) برآورده شدن حاجات و رفع همه مشکلات را از خداوند متعال  مسئلت کنید، چراکه جایگاه و مرتبه دختر گرامی پیامبر اسلام (ص) در نزد خداوند بسیار رفیع و بلند است.

امام جمعه شهربابک با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت انتخابات هفتم اسفند ماه اظهار داشت: اعضای مجلس خبرگان باید انسان‌هایی بصیر، آگاه، دل‌بسته به انقلاب اسلامی، دل‌باخته به ملت و آگاه به توطئه‌های دشمن و معتقد به اصل ولایت مطلقه فقیه باشند.

وی افزود: امروز حتی دشمنان قسم‌خورده ملت انقلابی ایران به طمع افتاده‌اند و در انتخابات دخالت کرده و از لیست‌هایی حمایت می‌کنند که بزرگان، فقها و مدرسین حوزه علمیه قم در آن لیست‌ها حضور نداشته باشند.

 منتظری حمایت بیگانگان از بعضی از لیست‌ها و نامزدهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را معنادار دانست و خاطرنشان کرد: به فرموده امام خمینی (ره) هرگاه دشمن از کسی حمایت کرد، بدانید ریگی در کفش دارد، بنابراین ملت ایران در انتخابات آینده عکس خواست دشمن عمل می‌کند.

وی به ویژگی‌های کاندیداهای اصلح از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پرداخت و بیان داشت: نماینده اصلح کسی است که معتقد به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی و دارای حسن سابقه و خدمتگزار مردم به ویژه قشر ضعیف باشد.

منتظری تصریح کرد: اگر نماینده‌ای دنیاطلب و اهل سوءاستفاده و بی‌اعتقاد به آرمان‌های امام راحل و شهیدان  بوده و از نظر مالی، اخلاقی و عقیدتی و سیاسی فاسد و مرعوب آمریکا و غرب باشد، مملکت را بدبخت می‌کنند.

وی عنوان کرد: یک نماینده باید مؤمن‌ترین و باتقواترین فرد بوده و در شجاعت همچون آیت‌الله مدرس و دارای حسن خلق و بصیرت سیاسی باشد

امام جمعه شهربابک تخریب شورای نگهبان را هم‌زبانی با دشمن دانست و ادامه داد: تخریب شورای نگهبان یعنی تخریب انتخابات و تخریب چهار سال قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 146 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:08

امام جمعه زرند گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیش رو بودن انتخابات هفتم اسفند اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری امری بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات به بیان برخی از رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اشاره کرد و شرکت در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه شرعی خواند و عنوان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

ابراهیمی گفت: در انتخاب افراد اصلح باید معیارهای مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گیرد.

وی شرکت در انتخابات را سبب ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و افزود: هر رأی بر قدرت و اقتدار نظام می‌افزاید و پاسخ محکمی بر یاوه گویی‌های دشمنان است.

امام جمعه زرند با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات تصریح کرد: با حفظ فضای وحدت و همدلی باید از اختلاف و تفرقه و تخریب خودداری کنند.

وی ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات میدان مسابقه در خدمت است نه در قدرت، لذا توجه به آیات قران بهترین راهنما در انتخاب افراد اصلح است که خداوند می‌فرماید مومن واقعی آن کسی است که ایمان و اعتقاد قلبی به خدا و رسول خدا دارد.

ابراهیمی بیان داشت: ببینید دشمنان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) از کدام یک از کاندیداها یا جریانات سیاسی حمایت می‌کنند و بر خلاف دشمن انتخاب کنید.

وی خواستار حضور پرشور در این عرصه شد و اظهار امیدواری کرد تا در انتخابات هفتم اسفند با حضور باشکوه‌تر در پای صندوق‌های رأی، دل امام و شهدا را شاد کنیم.

انتهای پیام/

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 121 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:08

دبیر انجمن اورولوژی ایران با اشاره به توصیف سرطان‌های بی‌نشانه، توصیه‌های لازم در این‌باره را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا نوروزی در آستانه برگزاری روز ملی سلامت مردان- ششم اسفند- اظهار داشت: سرطان‌های دستگاه ادراری به ویژه سرطان پروستات از سرطان‌های بدون علامت به شمار می‌رود و فقط با آگاهی بخشی به افراد، انجام تست‌های آزمایشگاهی هنگام مراجعه به پزشک به خصوص تست PSA و لمس فیزیکی و سرانجام نمونه‌برداری قابل کشف است.

وی ادامه داد: با تشخیص زودرس، سرطان پروستات قابل درمان است حال اگر افراد به علت عدم وجود علامت به پزشک دیر مراجعه کنند نیز امکان دارد که سرطان در بدن آنها پخش شده و امکان درمان قطعی نیز وجود نداشته باشد.

این جراح و متخصص کلیه و مجاری ادرار عنوان کرد: بنابراین علامت نداشتن نشانه بیماری نداشتن نیست؛ گاهی بیماری‌هایی نظیر سرطان پروستات فقط به دنبال چکاپ کشف می‌شود و در خانواده‌هایی که سرطان پروستات در آنها وجود داشته باشد مانند پدر یا برادر عدم اهمال در چکاپ‌های مرتب نیز الزامی است.

رئیس مرکز تحقیقات سرطان مجاری ادرار و دستگاه تناسلی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: از دیگر سرطان‌های شایع در مردان سرطان بیضه است که در پسران جوان دیده می‌شود. این بیماری نیز کم علامت است و فقط با بزرگ شدن بیضه نمایان می‌شود. بنابراین اگر پسر جوانی در سنین بین 15 تا 20 سالگی بدون درد اندازه بیضه اش بزرگ شد بهتر است سریع به پزشک مراجعه کند زیرا امکان دارد نشانه شروع سرطان بیضه وجود دارد .

مشاور وزیر بهداشت هشدار داد: بعضی از سرطان‌ها وابسته به عادت‌ها هستند برای نمونه سرطان مثانه و ریه در افراد سیگاری بیشتر دیده می‌شود.

وی افزود: وجود خون در ادرار نیز از مسائلی است که نیازمند مراجعه به پزشک و بررسی‌های لازم در جهت تشخیص یا رد سرطان مثانه است.

نوروزی در پایان با اشاره به برنامه‌های انجمن اورولوژی ایران برای روز ملی سلامت مردان ، از مردان خواست در این روز با مراجعه به مراکز درمانی انجمن بیماران کلیوی ایران در سراسرکشور و بیمارستان‌ها و مراکزی که اسامی شان در سایت انجمن اورولوژی قابل مشاهده خواهد بود نسبت به بررسی وضعیت سلامت شان و معاینه توسط اورولوژیست‌ها اقدام کنند.

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 114 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:54

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مسئولان نباید مسئله اشتغال، معیشت، تورم و رکود را فراموش کنند و در راستای حل آن‌ها برنامه‌ریزی کنند، گفت: در انتخابات به نمایندگانی رأی بدهیم که دلسوز مردم باشند و به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: امام علی (ع) فرمودند دلی که در آن تقوا وجود نداشته باشد، در آن دل گرفتاری‌های دنیا قرار می‌گیرد.

امام جمعه قم با بیان اینکه امنیت یکی از موضوعات بسیار مهم در جامعه است، افزود: هر جامعه‌ای که از امنیت اجتماعی برخوردار باشد دچار آسیب‌های کمتری می‌شود، اگر جامعه‌ای وحدت نداشته باشد آن جامعه دچار آسیب و مشکلات جدی می‌شود.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه رسول خدا(ص) همواره اهتمام داشتند تا اخوت، برادری و وحدت در جامعه اسلامی ایجاد شود، بیان کرد: یکدلی و یک‌ر‌نگی تأمین‌کننده امنیت اجتماعی در جامعه است، عدالت اجتماعی یکی دیگر از موضوعاتی است که سبب می‌شود تا امنیت اجتماعی جامعه تأمین شود چون در جامعه‌ای که عدالت اجتماعی وجود دارد، پایمال‌شدن حق، جایی ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر چشم جامعه به عدالت روشن شود، امنیت اجتماعی در جامعه حاکم می‌شود، عنوان کرد: عدالت نقش مهمی در تأمین امنیت را ایفا می‌کند، از عوامل مؤثر در افزایش آسیب‌های اجتماعی، وجود بی‌عدالتی در جامعه دینی و اسلامی است که نقطه عطف آیات قرآن کریم به سمت عدالت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه معیار سنجش حق و عدالت، منافع شخصی نیست بلکه منافع جامعه از منافع شخصی مهم‌تر است، تصریح کرد: جلب مشارکت مردمی یکی از عوامل ایجاد امنیت اجتماعی است، باید به‌گونه‌ای عمل شود که مردم احساس کنند در جامعه ایفاگر و دارای نقش هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه باید غیرت را در مردم زنده کرد تا زمینه جلب مشارکت و در نهایت امنیت اجتماعی فراهم شود، اظهار داشت: مبلغان دین و مسئولان جامعه باید مردم را از خطرات و تهدیدات عدم امنیت آگاه کرده و تبعات عدم امنیت را برای مردم تبیین کنند، باید روح مبارزه با ظلم و ستم در جامعه گسترش پیدا کند و مردم همواره با ظلم مقابله کنند.

وی با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در مراسم راهپمایی 22 بهمن خاطر‌نشان کرد: ملت ایران همانند سال‌های قبل حماسه دیگر آفریدند و همه با یک شعار که پایبندی به آرمان‌های انقلاب است، در صحنه حاضر شدند.

امام جمعه قم با بیان اینکه همه نسل‌های انقلاب و سلیقه‌های مختلف در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند، چون 22 بهمن هویت دینی و اسلامی و ملی ما است، اظهار داشت: شعارهایی در حمایت از امام راحل و مقام معظم رهبری و مقابله با استکبار و دفاع از ملت‌های مظلوم در مراسم راهپیمایی سر داده شد که دارای پیام‌های زیادی است که این موضوع را اثبات کرد ملت ایران در برابر توطئه‌های چند دهه دشمن ایستادگی می‌کند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه مسئولان قدردان حضور ملت ایران در راهپیمایی باشند و مشکلات جامعه را حل کنند، بیان کرد: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی این پیام را به مسئولان می‌دهد که مردم را فراموش نکنند، مسئولان نباید مسئله اشتغال، معیشت، تورم و رکود را فراموش کنند و در راستای حل آن‌ها برنامه ریزی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان برای دلسرد‌کردن ملت‌مان نسبت به حضور در انتخابات تبلیغات سنگینی را به راه‌انداخته است، عنوان کرد: تخریب شورای نگهبان یکی از اقدامات دشمن است؛ همچنین برای ملت ایران مشخص می‌کند که به چه اشخاصی رأی بدهند و یا رأی ندهند، اما با همه این شرایط باید حضور پرشکوهی در انتخابات داشت و تعداد آرای ملت ایران پاسخ محکمی به دشمنان دین و کشورمان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به شاخص‌های نماینده مطلوب تصریح کرد: به نمایندگانی رأی بدهیم که دلسوز مردم باشند و به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بپردازند، مجلس شورای اسلامی به ریل‌گذاری قانون می‌پردازد و مجلس خبرگان رهبری برای روز مبادا است که پس از ارتحال امام راحل انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان سند و برگ افتخار در کارنامه مجلس خبرگان رهبری ثبت شد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه مجری‌های انتخابات شرایطی را فراهم کنند تا ملت ایران حضور میلیونی پای صندوق‌های رأی داشته باشند، اظهار داشت: شرکت در انتخابات سبب عزت ملی و نشان‌دهنده مظهر مردم سالاری دینی کشورمان است، 7اسفندماه روز عزت کشورمان است، کاندیداها از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و از مسائل اثباتی و فعالیت‌های خود صحبت کنند و باید فضای جامعه تا روز انتخابات آرام باشد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اوضاع منطقه و شکست گروه‌های تروریستی گفت: پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه و آزادی شهرهای الزهرا و النبل کمر تکفیری‌ها را شکست و سبب سراسیمگی آمریکا و رژیم آل‌سعود شده است اما باید این موضوع را بدانند که پیروزی و موفقیت از آن ملت‌های مسلمان است.

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 119 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:54

در عفلت مسئولان گردشگری استان گلستان دکل باستانی ارتفاعات گلریز پارک جنگلی قرق که در حال فرسودگی و خوردگی براثر گذشته زمان شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، گردشگری یکی از موضوعات اساسی است که مسئولان ارشد استان آن را یکی از محورهای توسعه استان گلستان بیان می‎کنند.

سالانه میلیون‎ها مسافر از استان گلستان عبور می‎کند اما سهم استان گلستان از جذب این مسافران بسیار اندک است و این موضوع دلایل مختلفی دارد که می‎توان به نداشتن امکانات و زیر ساخت‎های لازم برای جذب مسافر، عدم برند سازی و معرفی اماکن گردشگری، نداشتن هتل و مکان‎های اقامتی مناسب و ارزان قیمت، ناامنی و عدم توسعه فرهنگ گردشگری نام برد.

پارک جنگلی قرق یکی از مکان‎های مورد توجه گردشگران است که بر اثر سهولت و دسترسی آسان مسافران بسیار مود توجه قرار گرفته است و تعداد زیادی از مسافران را به خود جلب کرده است.

علی‎رغم وجود تعداد انبوه مسافر اما امکانات این پارک جنگلی به میزانی نیست که بتواند پاسخگوی علاقمندان به فضای این پارک باشد و بی‎توجه‎ای به این پارک جنگلی باعث شد در سال‎های گذشته برخی درختان این گیاه بر اثر آلودگی به بیماری قطع شود.

دکل باستانی پارک جنگلی قرق که در ارتفاعات گلریز این پارک جنگلی قرار دارد یکی از مکان‎هایی است که کمتر مورد توجه مسافران خارج از استان قرار گرفته است چرا که این دکل باستانی به درستی به مسافران معرفی نشده است و مسئولان گردشگری نیز برای احیاء و مرمت این دکل باستانی تا کنون اقدام خاصی انجام ندادند.

اما این دکل امروز مورد توجه بسیاری از علاقمندان به کوهنوردی و طبیعت‎گردی شده است به طوری که در سال گذشته بیش از 200 کوهنورد گلستانی برای نشان دادن اهمیت این دکل باستانی به ارتفاعات گلریز صعود کردند.

امروز خبرها حاکی از آن است که این دکل باستانی به دلیل فرسودگی وضعیت خوبی ندارد و ممکن است به دلیل نداشتن حفاظ و مسائل امنیتی منجر به یک حادثه غیر قابل جبران شود.

امید است مسئولان گردشگری هرچه سریعتر نسبت به مرمت و بازسازی این مکان تاریخی اقدام کنند.

گفتنی است پارک جنگلی قرق به عنوان موضوع روستایی در استان گلستان مطرح شده است ولی نسبت به این موضوع هنوز بی‎توجه‎ای زیادی وجود دارد به طوری که شاید اقدام ملموسی از سوی مسئولان نسبت به این موزه جز افتتاح آن دیده نشده است.

فرسودگی دکل باستانی ارتفاعات گلریز پارک جنگلی قرق

فرسودگی دکل باستانی ارتفاعات گلریز پارک جنگلی قرق

فرسودگی دکل باستانی ارتفاعات گلریز پارک جنگلی قرق

فرسودگی دکل باستانی ارتفاعات گلریز پارک جنگلی قرق

فرسودگی دکل باستانی ارتفاعات گلریز پارک جنگلی قرق

فرسودگی دکل باستانی ارتفاعات گلریز پارک جنگلی قرقفرسودگی دکل باستانی ارتفاعات گلریز پارک جنگلی قرق

انتهای پیام/

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 116 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:54

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: در کشور بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ کودک با مادران خود در زندان‌ها زندگی می‌کنند.

اصغر جهانگیر، در خصوص آخرین وضعیت احداث مهدکودک در زندان‌های کشور، گفت: این موضوع از گذشته دغدغه ما بوده و در حال حاضر هم مهدهایی را در زندان‌ها داریم، اگرچه خیلی کامل نیستند.

وی افزود: در این خصوص با سازمان بهزیستی صحبت کرده‌ایم، ضمن اینکه معاونت زنان ریاست جمهوری در این بخش پیشقدم شده و با تفاهم‌نامه‌ای که با آنها امضا کرده‌ایم، تلاش می‌کنند تا در برخی از زندان‌ها که آمار کودکان همراه زنان زندانی در حدی است که یک مهدکودک را می‌طلبد، محیط لازم را فراهم کنند.

رئیس سازمان زندان‌ها تصریح کرد: ما به‌طور کلی در کشور بین 200 تا 250 کودک داریم که با مادران خود در زندان به سر می‌برند.

جهانگیر در خصوص بودجه لازم برای احداث مهدکودک در زندان‌ها، گفت: هنوز رقمی برای احداث مهدکودک نهایی نشده و ما در حال بررسی بودجه لازم برای این کار هستیم.

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 124 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:53

سخنگوی شرکت شل رقم بدهی این شرکت به ایران را ۲.۱۶ میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: می توانیم تایید کنیم که فرآیند پرداخت بدهی معوق شل به شرکت دولتی (ایران) آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، شرکت رویال داچ شل، علیرغم شرایط نامساعد بازار نفت در سال جاری میلادی، امسال عملکرد خوبی داشته است.

این شرکت انگلیسی هلندی موافقت سهامداران خود برای ادغام با گروه بی جی را کسب کرده است.این در حالی است که افت قیمت نفت تردیدهایی را درباره امکان تداوم این قرارداد مطرح کرده است. پس از این کسب موافقت، شل سوددهی فراتر از حد انتظاری را برای سه ماهه پایانی سال 2015 اعلام کرده و با پشت سر گذاشتن شورون به دومین شرکت بزرگ نفتی جهان تبدیل شده است.

علیرغم افت قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا، ارزش سهام شرکت شل از زمان موافقت سهامداران با ادغام در 27 ژانویه، بیش از 10 درصد رشد داشته است.

شل اعلام کرده که قصد دارد بدهی 2 میلیارد دلاری خود به ایران را که تاکنون به دلیل تحریم ها امکان تسویه آن نبود، بازپرداخت نماید.

این اقدام به شل اجازه خواهد داد تا به بازار نفت ایران دسترسی پیدا کند. شرکت ملی نفت ایران شرط شروع فروش نفت به شل را تسویه بدهی معوق این شرکت اعلام کرده بود. اما ایران برای دریافت این پول با مشکلاتی مواجه است و باید بانک هایی را برای انجام این انتقال پیدا کند. ایران در طول تحریم ها از دسترسی به شبکه نقل و انتقالات سوئیفت محروم بوده است.

در اواخر سال 2014، بدهی شل به ایران تقریبا 2.16 میلیارد دلار بود و به گفته سخنگوی این شرکت این رقم همچنان کم و بیش در همان حد است.

وی افزود: «بعد از لغو تحریم های اتحادیه اروپا و آمریکا، ما می توانیم تایید کنیم که فرآیند پرداخت بدهی معوق شل به شرکت دولتی (ایران) آغاز شده است.»

اخبار مثبت از ورود احتمالی شل به بازار ایران در کنار افزایش قیمت نفت در روز گذشته موجب شده تا ارزش سهام این شرکت با 1.56 درصد افزایش به 46 دلار و 11 سنت برسد.

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 174 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:53

دو تحلیلگر برجسته اندیشکده‌های آمریکایی در مطلبی در پایگاه «دیفنس وان» به بررسی وضعیت عربستان پرداخته و تأکید کردند واشنگتن باید برای سقوط آل سعود آماده شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ پایگاه «دیفنس وان» روز پنج‌شنبه در گزارشی به بررسی وضعیت درونی عربستان سعودی پرداخته و نوشته است که واشنگتن باید خود را برای فروپاشی رژیم سعودی آماده کند. 

در این یادداشت که به قلم «سارا چیس» عضو ارشد برنامه دموکراسی و قانون بنیاد «کارنگی» و «الکس د وال» مدیر اجرایی بنیاد صلح جهانی نگاشته شده، آمده است: «در نیم قرن گذشته، پادشاهی عربستان سعودی همواره محور اصلی سیاست ایالات متحده در خاورمیانه بوده است. داشتن منبعی مطمئن از نفت موجب اطمینان از تأمین امنیت شده است. واشنگتن هم با نادیده گرفتن اقدامات استبدادی و صادرات افراط‌گرایی وهابی از سوی عربستان، همواره این متحد خود را "میانه‌رو" توصیف کرده است. این اعتماد به حدی است که عناصر ویژه ایالات متحده، بدون لحظه‌ای تردید، از دلارهای نفتی عربستان سعودی به عنوان منبعی برای مبارزه با تروریسم استفاده می‌کنند. در این دریای ناآرامی، دستکم عربستان کشوری است که باثبات است.»

نویسندگان این یادداشت با طرح این سوال که آیا واقعا عربستان کشوری باثبات است، نوشته‌اند: «در واقع، عربستان سعودی اصلا یک کشور نیست. دو راه برای توصیف آن وجود دارد: یک مجموعه سیاسی با یک مدل تجاری هوشمندانه اما به غایت بی‌ثبات یا مجموعه‌ای که آنقدر فاسد است که یک سازمان بزهکار کاملا هماهنگ را به یاد می‌آورد. در هر دو حالت، این مجموعه دوام نخواهد آورد. دیگر برای آنکه سیاستگذاران آمریکایی برای جلوگیری از فروپاشی پادشاهی سعودی برنامه‌ریزی کنند، دیر شده است.»

در ادامه این یادداشت آمده است: «در گفت‌وگوهایی که اخیرا با مقامات نظامی و دولتی (آمریکا) داشتیم، از اینکه آن‌ها تا چه حد از چنین چشم‌اندازی وحشت دارند، وحشت‌زده شدیم.»

دیفنس وان سپس به تشریح وضعیت خاندان سعودی پرداخته و نوشته است: «پادشاه سعودی، مدیر یک تجارت خانوادگی است که از فروش نفت برای خرید وفاداری سیاسی استفاده می‌کند. این امر به دو صورت انجام می‌شود: پرداخت نقدی یا دادن امتیازات اقتصادی به فرزندان پرشمار و هر روز رو به افزایش خاندان پادشاهی و مقدار ناچیزی از اقلام عمومی و فرصت‌های اقتصادی برای عوام. ابزار فشار هم از طریق سرویس‌های امنیت داخلی خشن عربستان که با هزینه بسیار به تجهیزات آمریکایی مجهز شده‌اند، تأمین می‌شود.»

در ادامه این گزارش با بیان اینکه واشنگتن همواره عربستان را به چشم منبع بی‌پایانی از پول دیده و این نگاه با وجود کاهش قیمت نفت و ماجراجویی ریاض در یمن هم ادامه دارد، نوشته است که با این حال تدابیر اخیر آل سعود، از جمله افزایش بیش از پیش تولید نفت برای جبران کاهش قیمت و همچنین تصمیم این کشور برای فروش سهام شرکت نفتی آرامکو، نشان می‌دهد که عربستان به پول نقد نیازمند شده است. 

نویسندگان این گزارش سپس نوشته‌اند که همزمان با این کاهش درآمدها، هزینه «خرید وفاداری» هم در حال افزایش است و کشورها و شخصیت‌های سیاسی برای پیروی از سیاست‌های عربستان، هزینه‌ها و سخاوت بیشتر ریاض را طلب می‌کنند. سودان جنوبی و سومالی دو کشوری هستند که دیفنس وان از آن‌ها به عنوان نمونه‌های مشابه عربستان یاد کرده و نوشته است: «شاید چنین مقایسه‌ای موجب وهن سران سعودی باشد، اما این‌ها واقعیت هستند. اگر هزینه وفاداری همینطور افزایش یابد، پادشاهی سعودی از پرداخت هزینه‌های سیاسی ناتوان خواهد ماند.»

در ادامه این گزارش، سناریوی دوم مورد بررسی قرار گرفته است؛ یعنی عربستان به عنوان یک سازمان بزهکار. دیفنس وان با بیان اینکه در دوره‌ای که همه کشورها به سمت شفافیت بیشتر حرکت می‌کنند، طبقه ارشد سیاسیون عربستان در حال استفاده بی حساب و کتاب از منابع مالی این کشور و انجام خرید‌های سخاوتمندانه برای خود در خارج است کشور هستند. به همین جهت می‌توان ریاض را حکومتی «کلپتوکراسی» (دزدسالاری) دانست.

نویسندگان این مطلب سپس با بیان اینکه حجم بالای فساد اقتصادی در کشورهایی چون نیجریه، اوکراین، برزیل، مولداوی و مالزی موجب شده تا در سال‌های اخیر این کشورها شاهد تظاهرات مردم و استعفای مقامات باشند، نوشته است که اتباع عربستان سعودی هم کم کم دارند احساس می‌کنند که «یک شهروند هستند، نه اشیا» و همین امر می‌تواند آن‌ها را به سوی اعتراضات اجتماعی سوق دهد. 

دینفس وان نوشته است که فعلا، تقریبا فقط اقلیت شیعه عربستان سعودی هستند که دارند خواسته‌های سیاسی خود را مطرح می‌کنند. اما بعید است که طبقه تحصیل کرده اکثریت سنی هم بتواند برای همیشه به وضعیت فعلی که حکام سالخورده سعودی بر این کشور تحمیل کرده‌اند، راضی بمانند. کارگران خارجی هم طبقه دیگری هستند که حالا آنقدر تعدادشان در عربستان زیاد شده و آنقدر در معرض بهره‌کشی قرار گرفته‌اند که می‌توان انتظار داشت که به زودی برای گرفتن حقوق خود به پا خیزند. 

در ادامه این گزارش آمده است: «برای چندین دهه، ریاض با تبعید کردن منتقدانی چون اسامه بن لادن، فشارها بر خود را کاهش داده و در عین حال افراط‌گرایی را به جهان اسلام صادر کرده است. اما این راهبرد می‌تواند برای عربستان تبعات داشته باشد: انتقادات بن لادن از فساد سعودی‌ها، حالا از سوی دیگران مطرح می‌شود و بین بسیاری از اعراب هم انعکاس می‌یابد. شاه سلمان که حالا هشتاد و چند ساله است، آن زرنگی‌هایی را که برادر ناتنی‌اش، عبدالله، داشت را هم ندارد. با این حال، وی برخی از عناصر آشنا در جعبه ابزار دیکتاتورها را در اختیار دارد: اعدام ناراضی‌ها، آغاز جنگ‌های خارجی و تشدید منازعات فرقه‌ای با هدف بی‌اعتبار کردن خواسته‌های شیعیان عربستان و افزایش روحیه ملی‌گرایی. هریک از این موارد، خود ریسکی شدید به همراه دارند.»

در بخش پایانی این گزارش، چشم‌انداز عربستان با تضعیف قدرت سلمان در این کشور مورد بررسی قرار گرفته و عنوان شده است که می‌توان چند سناریو در نظر گرفت. اولین مورد این است که میزان هزینه‌ها آنقدر افزایش یابد که کسی توان پرداخت آن را نداشته باشد، در نتیجه جناح‌های مختلف خاندان حاکم به منازعه با یکدیگر خواهند پرداخت. سناریوی دوم، شکل‌گیری یک جنگ خارجی است، که به عقیده نویسندگان مطلب با توجه به بالا گرفتن تنش بین ایران و عربستان، به راه افتادن جنگ چندان هم دور از ذهن نیست. و سومین سناریو، شورش اجتماعی در عربستان است، که می‌تواند توسط مردم و به صورت غیر خشونت‌آمیز یا توسط گروه‌های افراط‌گرا و مسلحانه باشد. 

نویسندگان این گزارش با بیان اینکه مقامات نظامی و اطلاعاتی آمریکا باید از حالا به بررسی سناریوهای مختلف پس از فروپاشی حکومت سعودی پرداخته و خود را برای آن آماده کند، نوشته‌اند که ایالات متحده باید از عادت همیشگی خود که سیاست‌های خاورمیانه‌ای خود را بر اساس واقعیت‌های گذشته پیش می‌برد، دست بردارد.

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 138 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:53

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور بیان داشت: تکلیف و رسالت سپاه در انتخابات پیش‌رو روشنگری و تبین گفتمان ولایت است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی در نشست ماهانه تربیتی بصیرتی هیات عاشقان  ولایت در نمازخانه شهدای بسیج گفت: در این مقطع حساس تاریخ، تکلیف و وظیفه سرگروه ها و مربیان صالحین، روشنگری و تبیین گفتمان ولایت و ترویج مولفه ها و شاخصه های انتخاب اصلح از منظر مقام معظم رهبری می باشد.

وی ضمن تشکر از حضور گسترده  مردم در تشییع جنازه سردار قاجاریان و راهپیمایی 22 بهمن، آن را سبب یاس دشمن دانست و اظهار داشت: این حضور معنادار، پاسخ محکمی به یاوه گویان و کج اندیشان بود.

حسینی با بیان اینکه دشمن در شبکه های ماهواره ای و مجازی سعی می‌کند مردم را مایوس کند و حضورشان در پای صندوق‌های رای کم رنگ شود، ابراز تاسف کرد و گفت: زبان دشمن در کام برخی در داخل، ندای بلندتری سر می دهد.

حسینی با اشاره به پروژه ثبت نام حداکثری عنوان داشت: پروژه ثبت نام حداکثری  با هدف تضعیف نهادهای قانونی کلید خورد، افرادی که چندین پرونده محکومیت در دادگاه داشتند آمدند ثبت نام کردند تا پس از رد صلاحیت به شورای نگهبان فشار وارد کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور با تاکید بر مطالعه دقیق و چندین مرتبه سخنان مقام معظم اظهار داشت: دشمن به این انتخابات امید بسته لذا شاخصه های متفاوت‌تری نسبت به قبل در کلام  ولایت می بینیم.

وی بابیان اینکه شاخصه استکبار ستیزی مجلس نهم اجازه زیاده خواهی را به برخی نداد عنوان کرد: کسانی را انتخاب کنید که انقلابی باشد و جرات بیان شعارهای انقلاب را داشته باشد، کسی که در خط امام راحل باشد، استکبار ستیز باشد و باید نگاه در این دوره نگاه کشوری و ملی باشد، نه نگاه قومیتی و منطقه ای.

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 123 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 14:53

فرمانده نظامی انصارالله با تشریح دستاوردهای بزرگ ارتش و کمیته‌های مردمی در نبرد مأرب گفت: بیش از پانصد نظامی اماراتی در شرق فرضه نهم محاصره شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، «علی الحوثی» از فرماندهان نظامی جنبش انصار الله در صنعا اظهار داشت: نیروهای کمیته‌های مردمی یمن با کمک ارتش این کشور توانستند حمله زمینی متجاوزان سعودی را دفع و پانصد نظامی اماراتی را در استان مأرب محاصره کنند.

وی افزود: ارتش و کمیته‌های مردمی دستاوردهای بزرگی را در نبرد مأرب کسب کرده‌اند، به گونه‌ای که با تنگ کردن حلقه محاصره متجاوزان و مزدوران سعودی آنها را به وحشت انداخته‌اند.

الحوثی گفت: پیشروی‌های بی‌وقفه ارتش و کمیته‌های مردمی در استان مأرب طی 24 ساعت گذشته در با کشته شدن بیش از هفتاد و سه تن از متجاوزان و مزدوران سعودی و انهدام 16 نفربر، هشت خودروی زرهی، 2 تانک همراه بود.

فرمانده انصار الله گفت: در وادی مخدره  و المشجح در دومین روز نبرد با مزدوران سعودی یک نفربر و دو خودروی زرهی متعلق به آنها منهدم شد و پیشروی‌ها ادامه دارد.

منابع نظامی دیگری هم گفتند پنج افسر اماراتی در تدارک یک عملیات نظامی برای شکست محاصره پانصد نظامی اماراتی و مزدورانی هستند که با تجهیزات نظامی زیادی در منطقه وادی قرواد،الملح و شرق فرضه در محاصره هستند.

این منابع افزودند: نظامیان اماراتی که دومین روز محاصره را پشت سر می‌گذارند دو گزینه پیش روی خود می‌بینند نخست اینکه تسلیم شوند یا مرگ را بپذیرند.

منابع مذکور گفتند: این در حالی است که ارتش و کمیته‌های مردمی هر از گاهی نیز آنها را موشک باران می‌کند که منجر به تلفات سنگینی در صفوف آنها شده است.

«هاشم الاحمر» و «المقدشی»، سرکرده‌های مزدوران منصور هادی و شبه نظامیان حزب الاصلاح اختلاف جدی با یکدیگر پیدا کرده‌اند بخصوص پس از ناکامی آنها در پیشروی به سوی فرضه نهم، فرار از جبهه صرواح و عقب‌نشینی به سوی شهر مأرب، آن هم با وجود اینکه از پشتیبانی هوایی ائتلاف سعودی برخوردار بودند.

یکی از شخصیت‌های سرشناس مأرب گفته است افسران اماراتی از شکست‌های مزدوران خود به شدت به خشم آمده و آنها را به باد دشنام و نفرین گرفته‌اند.

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 110 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 14:53

به گزارش خبرگزاری بسیج، حضرت آیت الله شیخ احمد جنتی، سالیان مدیدی است که هدف طعن و کینه حسودان و منافقان قرار دارد. نزدیکی او به خط ولایت، سربازی بی‌چون و چرای او برای امام خميني(ره) و امام خامنه‌اي اي(مدظله)، پشتکار و جدیتش که با صراحت لهجه و قاطعیت در اعلام بدون ملاحظه فساد همراه شده به اتفاق دهها ویژگی‌ دیگر تجمیع یافته در شخصیت او، موجب شده تا دشمنان لجوج و زخم خورده، او را همواره مورد تهاجم و تهدید قرار دهند.

شخصیت حقیقی در پرده شخصیت حقوقی

آیت‌الله شیخ احمد جنتی از جمله مصادیق بارزی است که شخصیت حقیقی و منش ویژه شخصی او غالباً در مظلومیت و نیز ابهت شخصیت حقوقی‌اش قرار گرفته و از این‌رو مورد غفلت و نسیان واقع شده است. البته پرهیز از خودنمایی، راحت‌طلبی، رفاه‌خواهی و روحیه دائمی‌اش در «مکتوم بودن» و پرهيز دائمی‌ از «شهرت»، مزید بر این علت شده است. او را بيشتر به عنوان با سابقه‌ترين فقيه عضو شوراي نگهبان و دبير اين نهاد مي شناسند و شايد اگر حضور در اين سنگر مهم براي دفاع از اسلام و نظلم اسلامي نبود، ابعاد شخصيتي اين عالم رباني، بيشتر نمايان مي‌‌گرديد. متاسفانه دشمنان، او را بیشتر از دوستان می‌شناسند و اهمیت لحظه لحظه عمر و خدمات او را بیش از ما فهمیده‌اند و می‌دانند که این پیرمرد انقلابی و ساده‌زیست، در  چه موقعیت‌ حساسی قرار دارد و چه گلوگاه مؤثری را رصد می‌کند. هم از اینروست که دشمنان، لحظه‌ای از ترور شخصیت و منش او غفلت نمی‌کنند و از طول عمر بابركت و خدمت طولاني او به انقلاب اسلامی بیمناک‌اند. اما دوستان انقلاب، نه تنها براي دفاع از اين سرباز فرزانه انقلاب و اسلام اقدام شايسته‌اي نكرده‌اند بلكه خود نيز چندان شناختي از شخصيت آن بزرگوار ندارند. و حتی در مواقعی با دشمنان همصدا می شود.

 از بهشت خاکستری «مهاجرانی» تا طعنه های «خوئینی ها»

دشمنان بیرونی او، همان دشمنان انقلاب و رهبری‌اند و البته دشمنان داخلی‌اش نیز همانانی‌اند که از انقلاب اسلامی تودهنی خورده و امروز گونه خویش را از سیلی مردم رنگین می‌بینند. جريان شيفته غرب و مدعي اصلاح‌طلبي وقتي از ناسزاگوئي به آيت الله جنتي طرفي نبستند كوشيدند در قالب ادب و هنر، صورتي فانتزي و رمانتيك به فحاشي‌هاي خود بدهند. اين سنت تاريخي و پوسيده جريان وابسته به غرب است كه چون منطق كارآمدي در برابر مردم ندارد شعبده‌بازي خود را صورت هنرمندانه مي بخشد. ميرزاملكم خان، در دارالفنون، به جاي علم آموزي مدعي شعبده بازي مي شد. جمال الدين واعظ- پدر بابي مسلك و فراماسونر – وقتي در برابر منطق استوار شيخ فضل الله نوري و آقا نجفي اصفهاني، پاسخی نداشت آنان را در رمان «رؤياي صادقه» تخريب مي كرد. پسرش محمد علي جمال زاده، در قصه «فارسي شكر است»، راه پدر را در پيش گرفت.

... و مهاجراني وقتي تشت رسوائي‌اش از بام افتاد، با نگارش رمان «بهشت خاکستری»، از شخصيتي به نام «جنت‌ساز» سخن گفت تا عالمان رباني را به تمسخر گيرد. راستي عاقبت ملكم‌خان، جمال الدين واعظ، جمال زاده... و مهاجراني به كجا كشيد؟ شايد زماني كه مهاجرانی بهشت خاكستري را نگاشت،‌ موسوی خوئینی‌ها از نحوه شخصیت پردازی «جنت‌ساز» در پوست خود نمي‌گنجید. اما داستان‌پردازي‌هاي او نيز نتوانست از احترام «آيت الله جنتي» در چشم مردم با بصيرت بكاهد. با اين حال، شاید طعن‌های مهاجراني و خوئینی‌ها و «نامه‌های سراسر توهین» کروبی و سایر عناصر دشمن و رمان‌ها و پیامک‌های فکاهی تولید و توزیع شده از مرکز واحد فتنه علیه «آيت الله جنتي» دلیلی روشن بر آن باشد تا ما اندکی بیشتر از ابعاد شخصیتی او بدانیم و دریابیم که این‌همه حقد و نفرت از «مبارزی عدالت‌خواه» برای چیست؟

تنفّر دائمی او از ظلم و بی‌عدالتی 

آیت الله شیخ احمد جنتی در سوم اسفند ماه سال ۱۳۰۵ در روستای لادان واقع در سه کیلومتری غرب اصفهان متولد شد. پدرش ملا هاشم(ره) از روحانیون اخلاقی منطقه و ملجأ و پناه مردم در رسیدگی  به مشکلات‌شان بود. علیرغم آنکه شیخ احمد تنها فرزند خانواده بود اما زندگی خانواده با عسرت و تنگدستی فراوانی روبرو بود و به سختی می‌گذشت. دوران تحصیل وی در مکتب‌خانه اصفهان و سپس در قم با دوران اختناق رضاخانی همراه بود. وی خاطرات تلخی از این دوران به یاد دارد و می‌گوید: «حدود ۱۵ سال از عمرم را در زمان اختناق رضاخانی گذراندم، زمانی که لباس روحانی ممنوع شد و حتی لباس‌های سنتی و عمامه‌ها را بر می‌داشتند، کلاه‌های نمدی را پاره می‌کردند، به قبا و عبا ایراد می‌گرفتند، کت و شلوار تا حدی اجباری شده بود، مخصوصاً برای کارکنان دولت، کشف حجاب اجباری بود حتی در روستای ما زنان جرأت نداشتند با آن چادرهای محلی ضخیم به نام چاپپ بیرون بیایند. مادرم یک روز با ترس و لرز بیرون آمده بود، لب جوی آب لباس می‌شست که پاسبانی را از دور دید، به دالان خانه مجاور پناه برد، پاسبان آن جا را تفتیش کرد و چادر را از سرش کند. پدرم نیز ناچار به پوشیدن پالتو و کلاه پهلوی شد و مدتی از ترس سربازی به شهر و مدرسه علمیه نمی‌رفت. مدارس دینی بعضی تعطیل و بعضی تبدیل به دبستان و امثال آن شده بود، بعضی طلاب و روحانیون برای همین، تغییر هویت دادند و بعضی به عسرت گذراندند، مجالس روضه تعطیل شده بود، اندکی هم که مانده بودند احساس حقارت می‌کردند، امیدی به آینده نداشتند، مساجد خلوت شده بود؛ غرب، کعبه آمال شده بود، پیشرفت‌های علمی و صنعتی همه مردم را با احساس حقارت و غرب زدگی مواجه کرده بود، روزی را هم دیدم که نیروهای متفقین در شهر اصفهان کنترل شهر را به عهده گرفته بودند و سر چهارراه‌ها ایستاده بودند، هزار شکر که آن دوران و دوران پس از آن گذشت و امروز به برکت امام عزیز و انقلاب اسلامی و ایثار مردم، دین، محترم و اسلام حاکم است و آیه شریفه «و لیبدلنهم من بعد خوفهم امنا» مصداق پیدا کرد». اختناق دوران رضاشاه قلدر و سپس محمدرضا خائن تأثیرات شگرفی بر شخصیت وی گذارد به صورتی که بخش عمده‌ای از روحیه عدالت خواهی و ضد فساد فعلی او در مدت این سالها شکل گرفت. وی در همین رابطه می‌گوید: «شخصیت سیاسی و اجتماعی من با تنفّر از ظلم و بی‌عدالتی، تبعیض، اختلاف طبقاتی و زورگویی شکل گرفت که از کودکی در وجودم ریشه داشت. همچنین انزجار از دستگاه حاکم به‌دلیل مخالفت با مظاهر دینی، اشاعه فساد و ظلم به اقشار محروم و ضعیف جامعه در شخصیت من مؤثر بود».  وی سپس تأثیرات فراوان از شخصیت‌ امام راحل (ره) و هدایت‌گری او در جامعه را از دیگر عوامل مؤثر بر شکل‌گیری شخصیت سیاسی و اجتماعی‌اش برمی‌شمارد.

 ویژگی‌های برجسته اخلاقی

اما شاید بتوان عمده ویژگی‌ شخصیتی آیت الله جنتی را وجه بارز اخلاقی بودن منش و سلوک ایشان دانست. وجه برجسته‌ای که البته از دیدگاه بسیاری از دوستان مورد غفلت قرار می‌گیرد. شاگردان، همراهان، کارمندان و ملازمان این عالم زاهد همواره از ظرافت‌های بی‌نظیر سلوک اخلاقی ایشان سخن می‌گویند. اینکه تقریبا کمتر جلسه کاری است که ایشان در ابتدای آن همچون اساتید اخلاق، نکات جالبی از اخلاق و آداب اسلامی را گوشزد نکند و البته بیش‌ و پیش از همه، خود آن را کاملا عمل نکرده باشد. نمازهای یومیه ایشان که در جمع کارکنان دفتر شورای نگهبان برگزار می‌شود جزو باصفاترین و پربهره‌ترین اوقات معنوی همراهان ایشان به شمار می‌رود؛ به صورتی که بسیاری از افراد به واسطه همین نمازها، مجذوب شخصیت اخلاقی این عالم خدوم شده و مهمترین دستاوردهای معنوی خود را بهره‌مندی از این فضای خاص می‌دانند. این حالات اخلاقی معنوی آیت الله جنتی شاید برگرفته از عمر طولانی ملازمت و شاگردی او در محضر علمایی همچون امام راحل و آیات عظام بروجردی، حجت، شهيد صدوقی، گلپایگانی و بهاء‌الدینی باشد چه آنکه هم مباحثگی او با علمایی نظیر آیات مشکینی(ره)، سبحانی، مصباح یزدی، شهيد قدوسی، شهید بهشتی، مکارم شیرازی، شهيد ربانی شیرازی، شهید مفتح و شهید سعیدی بر استمرار این وجه بارز در شخصیت وی تأثیرگذار بوده است. واقعیت آن است که آیت الله جنتی را عمدتا به‌واسطه حضور او در شورای نگهبان می‌شناسند ولی اصرار او بر بی‌نام و نشان ماندن، باعث شده تا بسیاری از جنبه‌های اخلاقی، فقهی، سیاسی و اجتماعی وی پنهان بماند.

 دقت فراوان در مصرف بیت‌المال

حساسیت فوق‌العاده ایشان در مصرف بیت‌المال و دقت وسواس‌گونه وی در هزینه کردن از منابع عمومی از دیگر ویژگی‌های کمتر پرداخته شده به آن در شخصیت او است. آنچنانکه یکی از مسائل مبتلا به همکاران وی، نحوه اخذ اجازه از ایشان برای مصرف بیت‌المال است. در سال اصلاح الگوی مصرف با ارائه يك منشور اخلاقي-كاربردي از همكارانش خواست، عملاً براي صرفه‌جوئي اقدام كنند. از جمله توصیه‌های اکید وی آن بود که حتی اگر می‌توانید مطلبی را در کاغذ کوچکی بنویسید آن را در A۴ و A۵ و ... ننويسید تا حتی به همان مقدار هم ضربه به بیت‌المال وارد نیاید. گفته مي شود در جلسه‌ای یکی از مسئولان در حال سخنرانی بود و براي او چای ‌آوردند. وی به دلیل سخنرانی نتوانست آن چای را بیاشامد. آیت الله جنتي بدون اينكه به سخنران قبلي اشاره مستقيم داشته باشد، در حين سخنان خود پس از تشريح ضرورت صرفه جوئي، گفت؛ مثلاً اگر فرصت ندارید چای بخورید و چای‌تان سرد می‌شود و هدر می رود بگوئيد برایتان چاي نگذارند. او احتياط بسياري در خرج کردن از بیت‌المال دارد. به گونه‌ای که حضرت آیت الله یزدی نقل می‌کند: «وقتي من به عضويت شورا در آمدم، اتاق جلسات، در نداشت. من گلايه كردم كه جلسه بايد نظم و نسقي داشته باشد. اعضا بايد هر كدام اتاق جداگانه داشته باشند. يكي از حقوقدانان شورا گفت: حضرت آيت الله جنتي، براي اختصاص هزينه نصب در براي اتاق جلسات هم احتياط مي كنند. من(آيت الله يزدي) گفتم: خوب ما تقاضاي اتاق جداگانه براي اعضا داريم كه حضرت آيت الله جنتي لااقل به تب راضي شوند!» حضرت آيت الله يزدي همچنين يادآوري مي كند كه احتياط حضرت آيت الله جنتي، در صرف بیت‌المال موجب شد تا براي تأسيس دفاتر نظارتي شوراي نگهبان در استانها، زماني كه خدمت مقام معظم رهبری رسیديم، از ایشان نسبت به صرف هزینه کار کسب مجوز كرديم تا آيت الله جنتي، برای تخصيص هزينه‌هاي آن دغدغه شرعي نداشته باشند. تعبیر آیت الله یزدی آن بود که بالاخره لازم بود مسئولان نظارتي شوراي نگهبان در استانها، دفاتري برای استقرار داشته باشند تا بتوانند مستقل از دستگاه‌هاي دولتي تشكيل جلسه بدهند و فعاليت‌هاي ضروري خود را انجام دهند. زهد و ساده‌زیستی در امور شخصی نیز از دیگر وجوه بارز شخصیتی آیت الله جنتی است. به طوری‌که رفت و آ‌مدهای شخصی وی پس از سال‌ها مسئولیت در نظام اسلامی با خودرویی کاملاً معمولی صورت می‌گیرد و منزل ايشان داراي امكاناتی معمولی‌تر و ساده‌‌تر از پائین‌ترین اقشار جامعه است. با اين حال وي همواره در جلسات زماني كه متوجه مي‌شود فردي قصد تجلیل از او را دارد رو ترش کرده و با طرح مسائل كاري يا موضوعي مهم يا نقل روايتي از مقام و منزلت اهل بيت(س)، سعي می كند، مسير بحث فرد تجليل كننده را تغيير دهد.

 اوصیکم بتقوی‌الله و نظم امرکم 

نظم در زندگی آیت الله جنتی زبانزد خاص و عام است. همواره ایشان در جلساتی که قرار است حضور یابد از ۵ دقیقه قبل حاضر است و کمتر مواقعی شده که او از این قاعده همیشگی خود عدول کند. وقتي در جلسه‌اي حاضر مي‌شود و به دليل طولاني شدن مباحث قبلي، هنوز موضوع بحثي كه قرار است با حضور وي طرح شود، در دستور كار قرار نگرفته است، گلايه مي كند و حاضران را به نظم در برنامه ريزي دعوت مي كند. گفته مي‌شود وی را برای ایراد خطبه عقدی دعوت كردند. یکی از اعضای خانواده عروس، ملاحظه كرد که ۱۰- ۵ دقیقه به موعد مقرر باقي است ولي وي، به محل نرسیده است، نگران شد. اما آیت الله جنتی دقیقا سر وقت به محل رسید و از اینکه كمي زودتر از موعد نرسيده بود، عذرخواهي كرد و يادآور شد كه يكي از نزديكانش بیمار بوده و ناگزير همراه با او به بیمارستان رفته است. با اين حال مسائل بيمار را طوري پيگيري نمود تا سر وقت به مجلس عقد برسد.

حساسيت در رعایت حق‌الناس 

علی‌رغم آنکه دشمنان خارجی و داخلی تیغ حمله علیه آیت الله جنتی را برکشیده و رد صلاحيت داوطلبان فاقد صلاحيت را موجب تضييع حقوق آنان قلمداد مي كنند، حضرت آيت الله، دقت خاصی در رعایت حق‌الناس و عدم پایمال شدن حقوق حتي يك داوطلب دارد. او همواره به ناظرین شورای نگهبان توصیه می‌کند که برای ملاحظه سوابق افراد، حتما بایستی حجت شرعی نزد خدا داشت و بدون سند موثق و متقن، نبايد نظر داد تا حقوق افراد تضييع نگردد. حتی نقل است در يكي از ادوار مجلس، بنابر اخبار و اطلاعات رسیده، انتخابات يك حوزه ‌انتخابيه باطل اعلام شد و فرد منتخب، در ابتدا از ورود به مجلس بازماند. اما پس از چندماه گزارش‌هاي تکمیلی بازرسان مامور آیت الله جنتي از حوزه مربوطه دريافت شد، مشخص گردید که برخی از اخبار ابتدائي، نادرست و ناموثق بوده و فرد منتخب،‌ منتخب واقعی مردم بوده است. در این فاصله گروهي پيشنهاد دادند منتخب مزبور بدلیل رعایت مصالح! از حق خود بگذرد و دوره بعد کاندیدای مجلس شود. اما آیت الله جنتی شخصا از وی دعوت كرد و بعد از دلجوئي از وي، صحت انتخابيه حوزه مربوطه را اعلام كرد. نکته قابل توجه آنكه فرد منتخب از برادران اهل سنت بود. حضرت آيت الله جنتي، تصريح كرده بود كه اتفاقا مصالح و آبروی شوراي نگهبان در گرو آن است که وقتی فهمید در جایی اشتباه کرده، از آن اشتباه عذرخواهی کند و آن را جبران نماید. بدین ترتیب فرد مورد نظر چند ماه پس از تشکیل مجلس، با تأیید دوباره انتخابات به مجلس راه یافت. دبیر شورای نگهبان حتی در تریبون نماز جمعه هم اعلام کرد که اگر ما هم در جایی اشتباه کردیم حاضر به پذیرفتن آن هستیم که ناظر به همین اتفاق بود.

 استقامت و پشتكار در برابر حملات مداوم

برخلاف آنکه آيت الله جنتي سالهاي طولاني، هدف حملات تخريبي دشمنان و عوامل داخلي آنان بوده است و به ويژه در ماه‌هاي اخير انبوهي از پیامک‌های ساختگی علیه او که عمدتا با هماهنگي مرکزی واحد برای تخریب وجهه اوست منتشر مي‌شود، پشتکار و جدیت او در عمل به وظیفه، وجه مثال‌زدنی شخصیت اوست. اینکه او برخلاف رویه اکثر پیرمردها از محافظه‌کاری، تن پروری، راحت‌طلبی،‌ رفاه و آسایش دست کشیده و سمبلی از کار و تلاش و کوشش است، به نحوی که به جوان‌ترها روحیه می‌دهد؛ از جدیت او در برداشتن بار سنگین انقلاب حکایت دارد. این است که آیت الله مصباح یزدی در وصف آیت الله جنتی می‌گوید: «آیت الله جنتی یکی از بهترین‌های کشور از لحاظ صفا و اخلاص، تقوا، ساده‌زیستی و خدمتگذاری است و در حال حاضر با بیش از ۸۰ سال سن چندین مسئولیت بزرگ برعهده دارند در حالیکه ۲۰ سال از سن بازنشستگی ایشان گذشته است. 

 تبحر شگفت در فقاهت حکومتی

وجه مغفول دیگر شخصیت‌ آیت‌الله جنتی، فقاهت بی‌نظیر او به ویژه در امور حکومتی و ناظر به موارد مبتلابه جامعه و حکومت اسلامی است. به گونه‌ای که از وی شخصیتی ساخته که در حوزه عملیاتی و اجرایی،‌ فقه سیاسی و حکومتی را به کار گرفته و از مستندات فقهی و اصولی برای رفع مشکلات اجتماعی و سیاسی بهره برده است. او سالهاست عضو شورای مشورتی فقهی رهبر معظم انقلاب بوده و اِشراف خاصی به مباحث فقهی دارد. به صورتی‌که به یقین اگر اشتغالات امروزی او در حوزه اجرا نبود، او جزو برجسته‌ترین مراجع تقلید عصر خود محسوب می‌شد. این هم البته از جمله فداکاریهای وی محسوب می‌شود که امر انقلاب را بر امر مرجعیت ترجیح داده است. حلقه شورای مشورتی فقهی شورای نگهبان در منزل ساده و محقر وی در قم تشکیل می‌شود و مجتهدین جوان و خوش فکر، استدلالات فقهی را از لابه‌لای متون نقلی و عقلی برای رفع احتیاجات استخراج می‌کنند. به نظر می‌رسد انتشار مباحث فقهی درون جلسات شورای نگهبان حداقل برای اثبات قدرت فقاهت اعضا و به‌ویژه آیت الله جنتی می‌تواند نکات نابی را به طالبین آن اهدا کند ضمن آنکه این مباحث به یقین ذخیره متقن و قوی از آمد و رفت‌های فقهی در مورد موارد مبتلابه نظام اسلامی در بر دارد که امید است با موافقت شورای نگهبان در انتشار آنها - حداقل به صورت دوره‌ای - حوزه‌های علمیه و فضلای جوان از عمق مباحث آن بهره‌مند گردند.

 دوري از مظاهر دنیا و حتي تعلق خاطر به «محبت فرزند» 

آیت الله جنتی یکی از  مظاهر و نمادهای  ایستادگی در برابر وساوس شیطان و سربازی جبهه حق به شمار می‌رود به طوری که حتی در این راه از فرزند خود به دلیل عضویت او در گروهک منافقین چشم پوشیده و او را طرد نمود. فرزندی که در ابتدای انقلاب عضو این گروهک تروریستی بود و در همان ایام هم جان سپرد. دست شستن او از علاقه پدر و فرزندی در مقابله علاقه و ارادت او به انقلاب، امام و اسلام و مردم امری بی‌نظیر و تاریخی است؛ او همچون حضرات آیات مشکینی، گیلانی و خزعلی حبّ فرزند را بر زمین نهاد و راه اعتقادی خویش را ادامه داد. اهمیت این موضوع، زمانی به خوبی درک می‌شود که دریابیم افرادی نظیر لاهوتی یا هاشمی رفسنجانی در نقطه مقابل اینان قرار گرفتند و حبّ فرزندان اجازه نداد از فتنه‌ها سالم عبور كنند. محبتي که در تاریخ اسلام نیز نمونه‌هایی مانند زبیر داشته و باعث شد تا زبیر سیف الاسلام در مقابل امیر‌المومنین- علیه السلام- صف آرایی کند.

آیت الله علم الهدی که رابطه نزدیک خانوادگی با آیت الله جنتی دارند نقل می کند از روزی که فرزند ایشان مسیرش را از اسلام جدا کرد و به جریانات چپ پیوست آیت الله جنتی دیگر حتی نام او را به زبان نیاورده است.

با شنیدن این خاطره دیگر نباید از قاطعیت آیت الله جنتی در برابر نفوذی ها و فاسدین در رد صلاحیت آنها تعجب کرد. وقتی که می شنویم او مردی است که اول از همه فرزندش را برای انقلاب رد صلاحیت کرده است.

 کادرسازی و فعالیتهای تأسیسی

یکی دیگر از وجوه مبرّزه شخصیت آیت الله جنتی، اهتمام وی برای کادرسازی برای انقلاب اسلامی و مسئولیت‌پذیری در حوزه فعالیت‌های تأسیسی نهادهاي انقلاب است. وی بدین منظور به همراه شهیدان بهشتی و قدوسی و آیت الله مصباح یزدی پیش از انقلاب اسلامی اقدام به تأسیس و هدایت مدرسه حقانی نمود. هدف این بود که مدیران متناسب با حکومت اسلامی از این مدرسه خارج شده و عهده‌دار مسئولیتهای آتی انقلاب اسلامی شوند. پس از انقلاب اسلامی نیز عمده مسئولیت‌های وی تاسیسی بوده به گونه‌ای که پیش از آن، هیچگونه تجربه چنین اقداماتی در میان نبوده و او از نقطه صفر، شروع به بنا نهادن نهادهای تاسیسی مختلف کرده است. البته به همین دلیل و نیز اهتمام او بر جدیت و مراقبت در امور، باعث شده تا اغلب نهادهای تأسیسی او اینک از اتقان و سلامت نهادی خاصی برخوردار باشند. ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حتی شورای نگهبان از جمله این نهادها است.

 امر به معروف صاحبان قدرت و ثروت

برخلاف تبلیغات و جوسازی رسانه‌ای علیه ‌آیت‌الله جنتی، ایشان چه پیش و چه پس از انقلاب اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر را در سطح کلان پیگیری کرده است. در نظرگاه وی، منکر شامل همه منکرها و معروف شامل تمام معروف‌هاست و البته صاحبان قدرت و ثروت و گردن کلفت‌ها مستحق بیشترین نکوهش و مذمت هستند. برخوردهای جدی وی با دانه درشت‌ها و صاحبان مکنت و زور شاید یکی از عمده‌ترین دلایل تخریب‌های اخیر علیه ایشان باشد. آیت الله جنتی به واقع چه در خطبه‌های نماز جمعه و چه در موقعیت‌ دبیری شورای نگهبان قانون اساسی سر ناسازگاری با فساد داشته و این مخالفت خود را برابر مفسدین بارها علنی ساخته است.

چنانچه برخوردهای روشنگرانه او با فتنه‌گران سال ۸۸ و ریشه‌های آن، آقازادگان و گردن کلفت‌های فتنه‌جو و پدران و حامیان آنها، زبانزد عام و خاص است.

 سربازی بی ادعا برای ولایت 

ابراز ارادت آیت‌الله جنتی به امام راحل و مقام معظم رهبری از جمله افتخارات جاودان شخصیت وی به شمار می‌رود. او در اوج دوران انقلاب اسلامی در زیر شکنجه ها و تبعیدها و زندان‌ها تنها به تبلیغ امام راحل (ره) می‌پرداخت. حضورش در حلقه اولیه موسسین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیش از انقلاب اسلامی از این امر حکایت دارد. پس از انقلاب اسلامی نیز هر مسئولیتی که امام(ره) به او سپرد را بر زمین ننهاد. این مسئولیت‌ها را با قوت و قدرت گرفت و از آن در جهت پیشبرد انقلاب اسلامی بهره برد. مسئولیت‌ خطیر او در جایگاه شورای نگهبان قانون اساسی که با حکم امام راحل در اولین دوره این شورا آغاز و همچنان با احکام مقام معظم رهبری تداوم دارد، از این حقیقت حکایت دارد که او هیچگاه مسئولیت‌های خود را واگذار نکرده و سنگر مهم شورا را نگاهبانی کرده است. او از جمله شخصیت‌های بی‌نظیری است که در سربازی ولایت نیز تمام همّت خود را به کار بسته و از ابراز ارادت به ولایت فروگذار نکرده است.

حتی زمانی که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب برخلاف تصمیم شورا و بنابر مصالح جامعه اسلامی حکمی حکومتی داده‌اند- نظیر آنچه در تأیید صلاحیت معین و مهرعلیزاده در سال ۸۴ به وقوع پیوست - نه تنها اندکی از این ارادت کاسته نشد که بر عمق آن افزوده شد. این گواهی آشکار بر آن است که او به‌راستی حقیقت ولایت مداری و ولایت‌پذیری را درک کرده و در عمل به درس آموزی ولایت مداری اهتمام ورزیده است.

 از ترور قدوسی و بهشتی تا ترور مصباح و جنتی 

دشمنان انقلاب اسلامی از سالهای دور تاکنون نشان داده‌اند که تاب تحمل اندیشه، روش و منش شخصیت‌‌های انقلابی را نداشته و آنان را یکی پس از دیگری حذف کرده‌اند. از حذف فیزیکی شهیدان بهشتی و قدوسی تا ترور شخصیتی آیت الله مصباح یزدی و آیت الله جنتی، همگی نشان می‌دهد که میزان تأثیرگذاری شخصیت‌های انقلابی بر جامعه اسلامی و نیز نمادسازی از آنان در جهان اسلام تا چه حدی برای دشمن خطرناک است . پس بعید نیست که موسوی خوئینی‌ها از طول عمر آیت الله جنتی نگران شود، یا مهاجرانی فحشنامه‌ای در قالب رمان علیه ایشان بنگارد یا کروبی و خاتمی و سایر فتنه‌گران داخلی و خارجی او را مورد کینه و بغض خویش قرار دهند. آنها اما مثل اسلافشان آرزوي هلهله و پا كوبي در پاي دار شيخ فضل الله‌ها را به گور خواهند برد. آيت الله جنتي، سرباز ولایت بوده و هست و امید آنکه با صحّت، سلامت و قدرت به این سربازی ادامه دهد. «حفظه الله فی حصنه الحصین.» 

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 126 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 14:52

مشروح مراسم قدردانی خانواده شهدا از کارگردان «بادیگارد»

در مراسم تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدات‌ ابراهیم حاتمی‌کیا در سال‌های فعالیتش، خانواده‌های شهیدان عاصمی، صفوی، علی‌محمدی، احمدی‌روشن، لشگری، عین‌الهی، حمیدی، شهریاری، کلانتری، رودکی و باکری، شیردل، بابایی، شیرودی و تهرانی‌مقدم حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های ابراهیم حاتمی‌کیا در سال‌های فعالیتش برای نمایش رشادت‌های شهدا در مقاطع مختلف به بهانه جدیدترین ساخته این کارگردان «بادیگارد»‌ توسط خانواده‌های شهدای هسته‌ای و مدافع حرم در ایوان شمس با نمایش فیلم «بادیگارد» آغاز شد.

خانواده‌های شهدا قبل از ورود به سالن نمایش تابلوی چهره حاتمی‌کیا را با دل‌نوشته‌های خود امضا کردند.

خانواده‌های شهدای هسته‌ای از جمله خانواده شهید عاصمی، شهید صفوی، شهید علی‌محمدی، شهید احمدی‌روشن، شهید لشگری، شهید عین‌الهی، شهید حمیدی، شهید شهریاری، شهید کلانتری، شهید رودکی و شهید باکری، شهید شیردل، شهیدبابایی، شهید شیرودی،و شهید تهرانی‌مقدم در این مراسم حضور داشتند.

 در ادامه مراسم تجلیل از ابراهیم حاتمی‌کیا همسر شهید رضایی‌نژاد با عرض سلام به همه خانواده‌های شهدا با بغض سخنانش را آغاز کرد و گفت: من به شدت تحت تأثیر فیلم قرار گرفتم صحنه‌هایی در فیلم وجود داشت که تجربه من و خانم شهریاری و دیگر شهدای هسته‌ای آن را تجربه کرده‌ایم لحظه ترور بابک حمیدیان برای من بسیار سخت‌ و تلخ بود زیرا صحنه ترور شهید رضایی‌نژاد را برایم تداعی کرد حس کردم در همان لحظه حضور دارم دوست داشتم برای همسرم داریوش محافظ باشم. با تعریفی که آقای حاتمی‌کیا در فیلم عنوان کردند.

همسر شهید رضایی‌نژاد افزود: از لحظهای که فیلم «بادیگارد» کلید خورد تصویری از این داستان نداشتم اما پیگیر اخبار بودم متأسفانه در جشنواره موفق به دیدن فیلم نشدم اما به من توصیه کردند که فیلم را ببینم. آقای حاتمی‌کیا حق مطلب را ادا کردید گرچه شهدای هسته‌ای هیچ‌کدام محافظ نداشتند.

وی ادامه داد تا اواسط فیلم حس می‌کردم شخصیت حاج‌ حیدر ادامه‌دهنده حاج کاظم آژانس شیشه‌ای است اما انتهای فیلم گونه‌ای دیگر شد. حاج حیدر، حاجی کاظمی بود که پروسه تکاملی خودش را طی کرد و در اوج خود به شهادت رسید. همین‌طور که ما با فیلم ارتباط قرار کردیم مخاطب هم ارتباط خوبی برقرار خواهد کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: علت تأثیرگذاری فیلم روی مخاطبش اعتقادی است که بر همه کارهای آقای حاتمی‌کیا وجود داشته بدون اعتقاد ممکن نبود اینگونه تأثیرگذار باشد. جایگاه شما عالی است، ان‌شاءالله متعالی‌تر شود.

همسر شهید رضایی‌نژاد در ادامه گفت: آرمیتا امشب فیلم را دید گرچه فیلم «چ» را هم وقتی در شبکه خانگی توزیع شد مرا مجبور کرد که آن را ببیند و چند بار آن را دیده است.

در ادامه مراسم تجلیل از ابراهیم حاتمی‌کیا همسر شهید شهریاری با اشاره به این مهم که تحت تأثیر فیلم قرار گرفته است، گفت: من در کنار دکتر شهریاری فعالیت می‌کردم و بخش‌هایی از صحنه های فیلم که آقای حمیدیان به دانشجویان تدریس می‌کردند را بیشتر توجه کردم به این واسطه که ببینم خطایی در ارائه اطلاعات رخ نداده باشد. نوستالژی خوبی بود. در شرایطی که کلاس‌های درسی خودم را در فیلم دیدم. اهل هنر و تلویزیون نیستم ام فیلم را بسیار دوست داشتم. در کنار بازی‌های زیبای هنرمندان فکر زیبا و ریشه اعتقادی‌ آقای حاتمی‌کیا به وضوح دیده می‌شود. به عقیده من پرویز پرستویی معجزه سینمای ایران است.  ایشان در هر نقشی به خوبی عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: آقای دکتر شهریاری شبیه بابک حمیدیان نبود من هم شبیه همسر حمیدیان نبودم. من نه تنها حلقه را درنیاوردم بلکه آن را محکم‌تر در دست‌هایم نگه داشتم. همه ما و همسران شهدا به حلقه‌ای که از شهدایمان برایمان باقی مانده افتخار می‌کنیم. می‌دانستیم که تفکر این شهدا زمینی نیست.

وی درباره همسر شهدای مدافعین حرم گفت: من به همسران جوان مدافعین حرم غبطه می‌خورم. ما همسران شهدا روزگاری را با همسران‌مان سپری کردیم اما این همسران بسیار جوان هستند.

همسر شهید شهریاری در خاتمه گفت: به حضور زیبا و تفکر ارزنده حاتمی‌کیا در ایران افتخار می‌کنم و افتخار می‌کنم که اعتقادی ایرانی اسلامی در سینمای کشورم فعال است.

در ادامه مراسم در شرایطی که خانواده شهدا روی صحنه قرار گرفته‌اند ابراهیم حاتمی‌کیا به روی صحنه آمد و گفت: باید خیلی جان‌سخت باشم که بتوانم جلوی احساساتم را بگیرم. در این فضای معنوی و حضور شما قامت بلندان کشورم و افتخار می‌کنم و خوشحالم که شرایطی اینگونه فراهم کردند و فیلم دیده شد.

قبل از اینکه تابلو را رونمایی کنیم تقاضا دارم نکته‌ای را بگویم. از خدا 54 سال عمر گرفته‌ام و سعی کردم با دلم نفس بکشم و با دلم زندگی کنم آنچه احساس کردم درست است بگویم و خجالت نکشم. در این مسیر دشمنان زیادی برای خودم تراشیدم و دوستان زیادی پیدا کردم.

روز گذشته این موقع کربلا بودم. از عزیزان می‌خواهم دعا کنید تا زمانی که هستم در خدمت‌تان باشم. و زمانی که قرار است بروم در بستر نباشم.

عزیزی قبل از حضور در مراسم به من گفت: آقای حاتمی‌کیا تشویق به جنگ نکنید. اگر به آثار من توجه کنید من مشوق جنگیدن نیستم. شاید به تعبیری فیلم‌های ضدجنگ ساخته‌ام اما نمی‌توانم چشمم را به روی رشادت‌های مبارزان و مدافعان حرم و شهدای هسته‌ای ببندم.

کارگردان بادیگارد در ادامه گفت: در زمان جنگ همه فضای جامعه آماده برای جنگیدن و دفاع بود اما در شرایط فعلی فضای جنگ نیستو به عقیده من مدافعان حرم با قدرت‌تر و بزرگتر عمل می‌کنند. بادیگارد را به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌‌کنم. تقدیم می‌کم به ذره خاک پاک این بچه‌ها و عزیزانشان. می‌دانم که در خلوت‌شان مرا دعا می‌کنند عاقبت به خیر شوم.

وی در ادامه تأکید کرد: من در همه صحنه‌های بادیگارد زندگی کردم. فیلم بادیگارد را با این ایمان ساختم. چه شب خوبی است. در شرایطی که می‌بینم فیلم تأثیرگذار بوده و احوال خوبی را برایتان ایجاد کرده و دو ساعت فیلم من تعریف محافظ و بادیگارد است که این روزها در عالم فرهنگ و مدیران فرهنگی متأسفانه شاهد بادیگارد هستیم نه محافظ.

*متأسفانه مدیران فرهنگی و جشنواره بادیگاردند نه محافظ

وی با انتقاد از وضعیت جشنواره و این روزهای سینما، ادامه داد: وقتی می‌بینم سکان جریان فرهنگی و جشنواره با جهالت جواب می‌دهند و پاسخگو نیستند متوجه این امر که بیشتر بادیگارد هستند تا محافظ می‌شوم. وقتی در جشنواره به امثال من ضربه می‌زنند یعنی به جریان این بچه‌ها که پشت سر من می‌آیند ضربه می‌زنند. من برای این آقایان متأسفم که با کلمات بازی می‌کنند و با زبان دیپلماسی و وزارت خارجه حرف می‌زنند نه زبان فرهنگ.

وی در ادامه درباره برنامه‌های تلویزیونی پخش شده در زمان جشنواره گفت: افرادی در تلویزیون حاضر می‌شوند که تریبون پربیننده‌ای را در اختیار دارند. درباره فیلم اینگونه می‌گویند این فیلم حرف کهنه‌ای است حرف زمانه ما نیست. دیگر وقتش تمام شده. متأسفانه عرصه فرهنگ دست این جماعت است که بادیگاردهای فرهنگی هستند.

ابراهیم حاتمی‌کیا در ادامه گفت: سال‌هاست به این می‌اندیشم که اگر قرا راست جانم را هدیه کنم باید به کجا هدیه کنم؟ به کسانی که رفتارشان بادیگاردی است یا کسانی که با جان، فکر و اندیشه‌شان در مسیر محافظ بودن قدم برمی‌دارند و در حوزه فکر و علم عمل می‌کنند.

در ادامه مراسم هنرمند جوان روح‌الامین تابلویی را که برای عرض ارادت به حضرت عباس کشیده بود به ابراهیم حاتمی‌کیا تقدیم کرد و گفت: از ابتدای خلقت تا به امروز اگر توجه کنیم مزد رسالت پیغمبر،‌ خون دل‌های امیرالمومنین (ع) و حاج کاظم داده نشد. مزد شما در جای دیگر داده می‌شود ان‌شاءالله.

در انتهای مراسم همسر شهید تهرانی‌مقدم هدیه مادران و همسران شهدا را به ابراهیم حاتمی‌کیا تقدیم کرد.

بنا بر این گزارش رونمایی از تابلوی عکس ابراهیم حاتمی ‌کیا که مزین به امضاهای خانواده‌های معظم شهدا بود توسط همسر شهید علی‌محمدی انجام شد.

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 168 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 13:48

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ محمدحسین صفارهرندی چهارشنبه شب در نشست بصیرتی و مردمی شهر آبیک در مسجد ولی‌ عصر (عج) این شهر اظهار کرد: اگر بخواهیم حق مجلس را ادعا کنیم و مجلسی در خور نظام باشد، طبیعتا باید شأن مجلس و نظام اسلامی را بشناسیم.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم از مجلسی که در دوره طاغوت شکل می‌‌گرفت باخبر نمی‌شدند و نمی‌دانستند مجلس چگونه تشکیل می‌شود و چه کسی انتخاب می‌شود.

عضو تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در شرایط دوران طاغوت مجلس اهمیتی نداشت و حکومت، مردم را عقبه خود نمی‌دانست و مردم مهم نبودند.

وی افزود: زمانی که در سال‌های 56 و 57 شعله‌های انقلاب برافروخته شد؛ مجلسی‌های طرفدار غرب و شاه آرام آرام به آمریکایی‌ها متوسل شده و سنگ تمام گذاشتند و هرچه توانستند به شاه کمک کردند.

وی ادامه داد: در آن دوران کارتر از شاه حمایت کرده و مطرح کرد که به عنوان یک مدیر توانمند بر یک جزیره ثبات در خاورمیانه نقش‌آفرینی می‌کند ولی یک سال بعد، شاه جایی را جست‌وجو می‌کرد تا به آن پناه ببرد ولی پیدا نمی‌کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم اضافه کرد: در نهایت مزدوری مانند خود شاه یعنی انور سادات موقتا به شاه پناه داد سپس احساس کرد نباید شاه را در پناه خود نگه دارد چون فکر می‌کرد مورد قهر ملت ایران قرار می‌گیرند.

انقلاب اسلامی محصول اراده مردم است

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی محصول اراده مردم بوده و مردم تکیه‌گاه حکومت اسلامی هستند لذا مجلس باید متناسب با خواست مردم و برآمده از اراده خود مردم باشد.

این کارشناس مسایل سیاسی افزود: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مجلس‌ها و دولت‌های مختلفی شکل گرفته‌ که محصول خواست و اراده مردم بوده ولی از نظر درجات خلوص و سلامت با هم متفاوت است.

عضو تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر داشتن، آراستن و ساماندهی مجلسی متناسب با نظام اسلامی از سوی مردم تصریح کرد: مردم باید در انتخابات دقت کنند که احساس تعلق و تعلق‌خاطر نامزدهای انتخاباتی مجلس به نظام نزدیک‌تر و بیشتر است یا به سمت سیستم و جوامع بین‌المللی بیشتر گرایش دارند.

وی ادامه داد: به فرمایش امام خمینی (ره) مادامی که رقابت و اختلافات بین جناح‌ها باشد ولی هر دو ته قلبشان با نظام، انقلاب، حاکمیت و اسلام باشد و بر سر برخی فروع اختلاف داشته باشند خوب است و مایه رشد می‌شود ولی اختلافات نباید محبوب و مطلوب دشمن شود.

این کارشناس مسایل سیاسی خاطرنشان کرد: جریان قطب‌بندی در جامعه از گذشته‌ها فاصله گرفته چرا که در گذشته چپ و راست اصولگرا و اصلاح‌طلب مطرح بوده است؛ جریان جدید قطب‌بندی متفاوت است.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه سبب افزایش امنیت و پشتوانه نظام شده و موجب فرو رفتن خاری تیزتر در چشم دشمنان می‌شود.

صفار هرندی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب می‌شود باری از دوش مردم برداشته شده و بار سنگینی بر دوش دشمنان گذاشته شود.

عضو تشخیص مصلحت نظام  یادآور شد: هر نامزد انتخاباتی که مورد حمایت دشمن قرار گیرد باید مورد بغض و کینه مردم باشد و هر نامزدی که مورد دشمنی دشمن قرار بگیرد، مردم بدانند که جزءی از اولیای خداست و باید مورد حمایت قرار دارد.

7001/پ30/ب

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 135 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 13:48

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا زاکانی شامگاه پنجشنبه در شهرری گفت: دشمن تلاش دارد تا ساختار مجلس را به نفع منافع و دلخواه خود تغییر دهد.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: ملت ایران با انتخاب هوشمندانه خود اجازه نفوذ دشمن از طریق مجلس به کشور را نمی دهند.

وی گفت: دشمنان به دنبال شکستن عزت اسلام و ایران هستند چرا که رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در ده های اخیر کشور را از توطئه های دشمنان و نقشه های شیطانی آنان حفظ کرده است.

زاکانی فتنه 87، فتنه 88 و تحریم ها را از جمله شگردهای سال های اخیر دشمنان برای به فنا دادن کشور ذکر کرد و افزود: دشمن همواره تلاش دارد تا به خواسته های شوم خود برسد.

وی نفوذ در نیروهای داخلی و خودی را از جمله شگردهای پیچیده دشمن ذکر کرد و افزود: دشمن تلاش زیادی می کند تا در نیروهای داخلی و خوش سابقه نفوذ کند و یکی از مهمترین طعمه ها در این زمینه گروه هایی هستند که به دنبال توسعه کشور با کمک غرب هستند.

زاکانی کنار آمدن با غرب برای دستیابی به توسعه و اقتصاد پویا را مخالف انقلابی گری مدنظر رهبری دانست و اضافه کرد: عده ای از مسئولان کشور با بی تدبیری بازی دشمن را خورده و کشور را به سمت حاشیه برده و به جای استقلال آن را وابسته می کنند.

وی گفت: مسئولان کشور امروز به دو دسته تقسیم شده اند که عده ای بر این باور هستند که نباید به نظام سلطه گر اعتماد کرد و سلطه آنان را پذیرفت و در طرف دیگر عده ای چشم امید به کدخدای دروغین جهان یعنی آمریکا دوخته و در پی عهد بستن با شیطان بزرگ هستند درحالیکه عهد شکنی این شیطان بارها برای ایران ثابت شده است.

وی الطاف الهی و ائمه(ع)، منطق اسلامی، هدایت نظام الهی توسط حضرت ولیعصر(عج) و در غیاب ایشان رهبر معظم انقلاب و وجود مردم به عنوان حامی هوشیار و آگاه نظام را چهار مولفه اصلی نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد وافزود: مسئولان نظام باید بدانند که این مولفه ها باید تقویت شوند و راه نجات کشور در دستان غرب سلطه جو نیست.

- - , .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 124 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 13:48